tisdag 25 december 2012

Juldagsmorgonglimmer

Fin dag idag, solen skiner och lite vitt på marken. Längtar tills att få komma ut och springa, men först skall det bli American brunch här ; ). Morgonen började med att få sin strumpa på äkta amerikanskt vis. Mysigt och fina saker fick jag!

Sitter här och tänker på nya året som är inom en vecka. Känns skönt med nytt år, nya utmaningar och mål. 2012 var verkligen inte mitt år. Många törns, tuffa beslut, besvikelser och en kropp som inte gjort som man velat. Har aldrig mått så fysiskt och psykiskt dåligt av olika anledningar som jag gjorde under större delen av detta år. Jag som alltid är så bra att göra det bästa av allt och vända negativt till positivt har verkligen varit i ett vakum. Nu efter några återigen tuffa beslut känner jag att jag är tillbaka på banan och känner igen mig själv igen. Min kropp gör som jag vill och börjar smått att känna mig iform igen. Jag tror att 2013 kommer bli mitt år! Jag skall göra mitt bästa till det. Har en del saker som jag har som målsättning, bland annat milen under 40, bra tid på maran etc.

Ha en underbar dag allihopa!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar