söndag 2 december 2012

På löpande band

Glad första advent! Sitter och myser i soffan med mitt julkaffe. Den här veckan har det ju varit trist väder och jag har faktiskt gjort alla mina löppass på löpband på SATS. Det är faktiskt inte så dumt, ganska kul tom!Såhär har mina löppas sett ut:
-Kortintervall 70/20
10 st 70 sekunders intervaller med 20 sek ståvila emellan.
(värmde upp 5 km innan och sprang av lite efter)
-Distans 8 km i tempo i ca 4.50-tempo
-Tusingar
6 x 1000 m med 1 min stå/gåvila emellan
Värmde upp med 3,5 km löpning och sprang ned med med 2,5 km

Igår var jag så trött efter fruktansvärt dålig och för lite sömn att jag inte orkade träna, 3 hela vilodagar denna vecka. Skall ju få till 4 löppas men det kanske bara är bra. Har varit ganska mycket kondition på crossfiten ändå. Nästa vecka blir det 3 pass med Spårvägen woop woop.

För övrigt har jag fått till 3 crossfitpass och skall göra ett styrkepass i eftermiddag på SATS.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar