fredag 23 november 2012

Det går bra!

Vilken träningsvecka jag har haft! Och förra med! 8 pass förra veckan (4 löpning/4 styrka). Det har gett resultat för denna vecka på träningen med spårvägen (i tisdags) var första gången som jag kände att jag kunde trycka på och hade bra flyt i steget. Jag hängde inte bara med, utan faktiskt behärskade farten i uppvärmningen och passet, som var backrträning gick kanon!
Och! då hade jag ändå kört Crossfit på morgonen ; ) med en tid jag e nöjd med oxå. Kände mig som en Duracell! Samma sak igår när jag körde distans, att det flyter på bättre. Det är inte lika tungt och jobbigt att springa. Känns toppen. Två löppas kvar denna vecka; intervall 70/20 x 10 och distans!

Delar med mig av tisdagens WOD vi körde; AMRAP e min grej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar