onsdag 7 november 2012

Lunki lunk

Inte så mycket att skriva om nu....jag lunkar på med mina löparpass. Jag känner mig sugen på att göra mer och skrev sms till min tränare att jag är laddad! Men fick tillbaka att jag måste "hålla mig i skinnet" och vara förståndig och ha tålamod om än lite tråkig. So not me. Speciellt tråkig haha.
Nej, men det är väl bra att jag har någon som vägleder mig, jag vet ju hur jag är. Vill helst att allt skall ske nu och gärna tom igår. På lördag skall jag dit och träna. Kanske orkar lite mer än deras uppvärmning denna gång.

Har försökt mig på att laga en nyttigare variant av äppelpaj med kesella i. Får se hur den smakar, min kollegor får vara försökskaniner imon ; ) Fick förresten höra av en att hon  och alla hennes vänner och kollegor läser och följer min recept-hemsida www.livsmat.se. Gulp! Den har jag ju inte uppdaterat på ages. Får gå in och lägga till lite nu!
Nyttigare variant av äppelpaj. Kommer att serveras med Kesella vanilj eller kanske rabarber..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar