lördag 3 november 2012

Blöteborg

Är i Göteborg och såklart så regnar det och blåser som sjutton här. Alltid i Blöteborg! Har i veckan fått till 2 styrkepass och 2 löppass. Styrkepassen har blivit överkropp; chins, dips, handstående, skin the cat bålövningar och bryggor. Jobbar även på pistolen och att göra benböj stående på en pilatesboll. Jag har backat otroligt mkt i styrka under min paus och det är tufft och ibland lite knäckande att inte klara av saker som man gjort med lätthet innan. Ibland vill man bara lägga sig ned och böla och tycka synd om sig själv. Men jag försöker och försöker. Än så länge märker jag ingen skillnad i styrka, kondis eller hur jag ser ut i kroppen (har ju lagt på mig lite "icke-tränings-period-kilon som jag skall jobba bort...), men jag antar att det kommer. Löpningen går helt ok, idag bestämde jag mig att springa bro-till-bro i Göteborg, det blev totalt 14 km som jag lunkade i 6-tempo. Blöt som en katt när jag kom hem så klart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar