måndag 23 april 2012

Kvällens pass

Hej allihopa!

Bra sprunget idag! Ni är starka!
Som jag nämnde så är vi ju mitt i säsongen nu, vi har gjort 4 av 10 pass tillsammans. Därför kommer jag höja nivån litegranna på passen. Jag har ju sett utifrån det ni skrivit, vilken målsättning ni har och nu skall vi ligga på för att komma dit.
Därför är det viktigt om ni vill nå era mål att ni springer en-tre gånger till utöver de passen vi gör tillsammans -ett liknande pass som vi gjort tillsammans och ett distanspass i valfritt tempo och längd.

Självklart om ni vill komma på löparträningen och ha kul och inte vill springa mer så är det helt ok!
Ni gör det här för er egen skull! Ingen annan!

Kvällens pass:

6 km distans i valfritt "prattempo"
Lite stretch emellan
1 min x 3 i snabbt tempo (vila 30 sek emellan)
Serievila på 1 min
20 sek spurtar x 5 (10 sek gåvila emella)
Nedvarvning och stretch

Det var några som ville köra ett extrapass tillsammans i veckan. Eventuellt kommer jag att köra ett pass om några är intresserade nu på fredag kl 17.30 från Itrim. Hör av er om ni vill hänga på!

1 kommentar:

  1. Jag vill jag vill:-)
    Jag kommer till Itrimkontoret 17.15-17.30
    /Ulrika

    SvaraRadera