måndag 22 oktober 2012

Första "riktiga" vilodagen

Jag har ju typ vilat i 8 månader nu eller vad man skall säga, men idag har varit första inlagda vilodagen i mitt nya träningschema. Den är väldans välbehövd skall jag tala om. Jag känner varje liten muskel och led i min kropp idag efter 2 h träning på gymmet igår och 2 dagar innan det med löpning. Mest känns det i min mage faktiskt, körde ganska mkt sådant igår. Jag skall hålla två vilodagar nu i början. Tror min kropp behöver det för att kunna tillgodogöra sig all ny rörelse. Och så en massa god sömn också!

Såklart har jag ju även lagt på mig en del under denna period då jag inte tränat. Kanske 5 kg. Det springer jag ifrån ; ) Skönt att få äta vad man vill med härligt samvete igen. Är inte det, det bästa med att man tränar mycket?! Yes, if you tell me!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar