tisdag 23 oktober 2012

STYRKA

God kväll!

Idag har jag varit på SATS och kört lite PT-träning. Nya mål och nya tag där med. Ni som har läst bloggen innan vet ju lite vad jag höll på med. Jag tränar ganska målinriktad med min styrketräning. Tränar för "skills".
Jag har tappat otroligt mycket, på många bitar är jag på tillbaka på ruta 1.

Detta skall jag snart ha fixat, har fixat vissa saker innan : (

25 Dips
10 Chins
Bryggor (hoppa tillbaka)
Hoppa jämnfota till handstående
Förbättra mitt handstående
Stå på händer på en hand
L-sit
Skin the cat
Enarms-armhävning
Straddle pike press (in my dreams...)

Detta fixar jag just (som jag innan övat på)

Stå lite på händer
3 chins
10 Dips
Brygga (gå ned och gå upp och slå över)
Stå på pilatesboll

Jag älskar att träna så målfokuserat, men satan vad jobbigt allt känns just nu. Tungt, flåsigt, osmidigt och jäkligt skoj! Haha

Imorgon blir det morgonlöpning!

2 kommentarer:

  1. Jag har så jag får mail av alla dina blogginlägg. Och jag är såå sjukt imponerad av dig. Snacka om att komma tillbaka med besked.
    Du ger även mig motivation att fortsätta med min träning:-)

    SvaraRadera
  2. Tack för din fina kommentar! Lycka till och hör av dig igen om du vill ha några tips!

    SvaraRadera