söndag 22 januari 2012

Nu skall jag vända det

Ja, se det snöar. Herregud, vad vitt det är ute. Lite mysigt faktiskt även om det inte är det optimala löparvädret. Sov länge idag och är fortfaranade trött, men det blir ju inte bättre av att jag ältar det här på bloggen. Det kan ju bara bli bättre nu. Eller? Jo, då. Har laddat med gröt och 2 ägg nu och skall ta mig ut för lite frisk luft. En lättare löprunda får det bli och skall nog även ta en sväng till gymmet för att öva lite handstående, bryggor, chins.
Angående min utmaning med sockerfritt så har det gått bra. Inget sug i veckan och det har känts bra att inte vara en slav under sockret, som det kändes förra veckan. Åkte dock dit lite igårkväll på salta chips när de andra satt och moffade till filmen. Ojoj, nu blev jag ett offer för det också. Haha.

Nä, men jag känner att jag måste vända det här. Det är lätt att bara gå och tycka synd om sig själv när man mår så här och rättfärdiga alla fel man gör.

Ser fram emot en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar