fredag 13 januari 2012

På spåret


Sitter på tåget på väg till Göteborg för att hälsa på min vän Linda och hennes familj. Saknar dem! Det är perfekt att man kan köpa en Internet-biljett så att man kan passa på att jobba lite. Har fått en massa jobb vilket känns bra och snart när tåget är framme skall jag ta helg ; )

Jag har även planerat inför en jätterolig grej som jag skall hålla i, nämligen en gemensam löparträning för Itrim-center, då vi skall springa utomhus i grupp med Blodomloppet 7 juni som mål. Ungefär som Team Sthlm Marathon, men "Team Itrim Blodomloppet". Så bra! Det är ju kul att springa i grupp och det ökar motivationen för många. Ser fram emot många bra rundor med härliga medlemmar!

Har även fått gjort två träningsscheman med löpning till två av deltagarna som var med i löparskolan som jag hade för Itrim i Haninge i vintras. En skall springa Lidingöloppet och den andra vill mer komma igång regelbundet med löpning. Härligt att så många gillar denna fantastiska träningsform!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar