söndag 16 oktober 2011

Hässelbyloppet

43.18 blev min tid idag...alltså inte personbästa. som är 42.12. Suck. Eller? Äh, det finns alltid möjlighet att förbättra! Det är ju precis det här som har varit mitt dilemma, att jag inte blir så mycket bättre på egen hand än den här tiden. Det är därför det känns så jäkla gött att jag har gått med i Spårvägens. Ser så fram emot den här hösten/vintern med dem!!! Såg flera tjejer från klubben, de är så snabba och var med i topp 10! Grymt! Träffade även Anders, tränaren.

Iallafall loppet gick helt ok. Var ganska snabb i starten och sprang första 5 km på 21.05 så sackade lite på andra 5 km med 22.13. Trodde att sista 5 km gick långsammare för de var tuffa, men jag hade ju lovat att ge allt och det gjorde jag! Det är bannemej tufft att springa millopp. Det är bara att ge allt i dryga 43 min! Banan var flack och det var ett härligt höstväder med solen som tittade fram. Sista loppet på säsongen. Räknade ut att jag hunnit med 8 lopp sen april i år. Kul! Hur många blir det nästa år?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar