lördag 8 oktober 2011

Tjurruset

Nu är jag på väg ut till Djurgården där Tjurruset skall gå idag. Har aldrig sprungit detta lopp men var med Peter när han sprang förra året. Jag har ju sprungit ett liknande lopp i Tyskland i år, som hette Stron6 man run, 21 km i terräng. De loppet var både i skogen och uppbyggt på en formel-1 bana. Det var kul, jobbigt och jävligt! Tror dock att Tjurruset är lite jävligare eftersom det är mera i skogen, lite kallare och ännu mera geggigt. Har letat upp mina trasigaste löparkläder och ett par skor som jag kan slänga sen. Funderar även på att sätta plastpåse på sockorna, hatar blöta fötter!
Skall springa med de som jag var i Tyskland med och det skall bli kul att se dem igen!

Geggamojja here I come!

Ps. skall se om jag kan lägga upp lite kladdiga bilder sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar