fredag 14 oktober 2011

nej nej nej

Vaknade upp imorse med huvudvärk och täppt näsa! Nej nej nej! Jag kan inte bli sjuk nu! Jag tänkte på det när jag åkte hem från träningen igår att det var väldigt kallt ute och jag hade inte bytt om och var svettig. Borde veta bättre! Jag tar iallafall tjuren vid hornen och gör allt jag kan för att vända detta.
1. Köpt Esberitox.
2. Ätit 2 pressade vitlöksklyftor (sorry Peter)
3. Druckit 4 pressade citroner.
4. Bäljar i mig vatten!
5. Har stått en del upp och ned. (yogagrej att man skall bli frisk då...I´ll try it!)
6. Skall lägga mig ned och vila nu.

Ja, jag vet att det inte finns några vetenskapliga belägg att varken vitlök, C-vitaminboost  eller huvudstående skall hjälpa, men det har hjälpt mig innan och varför inte prova.

Nu mår jag sådär, känner mig lite frusen, men med bra sömn inatt skall jag få det att vända. Jag måste få springa på söndag!


Man kan tro att jag börjar fredagseftermiddagen med en Tequila Sunrise haha, men det är mina pressade citroner med lite jordgubbssaft i ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar