måndag 24 oktober 2011

Träningslogg

Alla pratar om hur viktigt det är att ha en träningslogg. Jag är ju såå pretentiös att det har jag ju också...eller nej det har jag inte! Jag trodde att jag "bokförde" alla mina pass, men när jag försöker att titta tillbaka så har bannemej ingen aning om hur jag tränat. Är jag oseriös eller?! Jag upptäckte detta när Anders från Spårvägen ville att jag skulle skicka hono hur mina träningsveckor brukar se ut. Hur det är just nu, hur de var under sommaren och innan det på våren.
Jag sa såklart "jajamen, det har jag koll på!" och slog glatt upp min kalender där jag brukar skriva ned vad jag skall göra. Mmm skall göra...det är ju inte det som blivit av. Även om jag brukar följa min träningsplanering. Iallfall var det svårt att skriva ned och jag inser att jag mest har myslöpt samma distanser i hela mitt liv. haha, jag skäms. Typ.

Alla mina löppolare pratar jämt om hur många mil man gör per vecka och jag han bannemej ingen aning. Det skall bli ändring nu! Skall bokföra det här på bloggen.

Förra veckan
Total 6,3 mil på 5 pass 

Ps. Hur gör de som springer 10 mil/vecka?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar