torsdag 27 oktober 2011

London!

Sitter just nu på ett tjusigt hotell i London och väntar på mina vänner Linda och Annika som jag skall spendera helgen med här! Skall bli så kul! Känner mig som om jag är 14 och skall på klassresa.

Eftersom jag inte är hemma blir det ingen löpning med Spårvägen denna vecka. Hittils i veckan har det endast blivit ett löppass på 12,5 km till jobbet igår. Har istället fått till två styrkepass. Tänkte att jag skall få till minst ett löppass här i London. Det finns ett gym och en pool så kanske starta en morgon med det innan härlig hotellfrukost?! Inte fy skam. Kanske blir det tom två pass. Jag har tänkt att då denna vecks skall bli lite lugnare. Har ju egentligen inte haft någon vila efter alla lopp i höst.
I förra veckan lämnade jag min träningslogg till min tränare Anders och tanken är väl att han skall göra ett träningsschema för hösten/vintern till
mig utifrån det. Så lite vila innan det kan ju inte skada...

Ha en bra helg och hoppas ni får in ett härligt löppass i höstsolen! Läste förresten o tidningen idag att november skall bli mildare än normalt. Ingen blir gladare än jag (sorry alla skidåkare) att snön håller sig borta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar