torsdag 13 oktober 2011

Mera löpning bliré

Jag har insett att jag sprungit alldeles för lite i detta året. Sen jag satte igång igen med löpningen i slutet av april har jag sprungit kontinuerligt men inte så mycket som jag tänker att jag gjort. Har kollat hur mycket jag tränat löpning i snitt och jag kommer enbart upp i 2,3 pass/vecka. De senaste 5 veckorna har jag sprungit 4 pass i veckan men innan det blev det alltså endast 2 pass/v. Inte konstigt att jag inte nått sub 40! Fattar inte vad jag tänkt, har typ trott att jag tränat mer men det är inte löpning jag kört utan mera styrketräningen på SATS. Det har jag gjort 3 ggr/v. Det har i och för sig gjort att jag nått mina mål som jag har där!

...men nu! Nu skall det bli massa massa löpning! Måste komma upp i minst över 5 mil i veckan, gärna det dubbla...

Den som vill köra långpass på söndagar 20-30 km, anmäl er här  ; )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar