lördag 26 november 2011

Dagens träning avklarad!

Jag tycker spinning är vansinnigt tråkigt, men det är bra sätt att köra kondition nu när ja inte skall köra fullt ut med löpningen. Mitt knä behöver vila i en vecka till iallafall. Dagens spinning var faktiskt kul. Bra musik, bra instruktör som höll oss på banan. Lyckades hålla hög puls igenom och låg nog strax under 90 % på slutet.
Jag kände mig pigg och stark och knät värkte inte alls!
Jag älskar att hänga på gymmet riktigt länge, mitt rekord är nog över 3 timmar. Gillar inte att stressa utan jag hänger runt, står lite på händer, stretchar, står lite mer på händer och chins osv osv...jag har denna helgen mina fina vänner från Sthlm på besök så det kändes inte läge att vara kvar på gymmet utan skyndade mig fort därifrån. Hann med snabba 10 min handstående såklart! Jag har haft funderingar på att fortsätta med sats efter årsskiftet. Enda anledningen är ju att jag vill fortsätta med PT-Peter, men nu såg jag ju även att de skall börja med hot yoga! Sen är det ju bra i rehab-perioder som denna. Äh, it's
a keeper!

1 kommentar: