lördag 12 november 2011

Lite otrohet e ok..?

Enligt mitt nya träningsschema så är det styrketräning 1 gång/v som gäller...men jag kan inte hålla mig! Kör mitt styrkepass på tisdagar men det kliar i kroppen efter mer. Var på gymmet igår och tränade handstående, skorpionen, chins, skin the cat, brygga och balans på boll. Stretchade en massa också. Det kan väl inte vara sååå fel att vara lite otrogen mot mitt löpningsprogram?
Jag försöker ju att stå på händer 10 min/dag, men ibland glöms det bort och då behöver man ju ta igen. Jag vill ju inte tappa alla dessa grejer jag äntligen klarat av. Nu är jag på väg till morgonträning med Spårvägen. Långintervall på schemat...wish me luck!

Har förresten hittat lite nya roliga bloggar. Alla e så grymma, det inspirerar mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar