onsdag 30 november 2011

Dagens träningspass var inte alls så upphetsande. Ville få in det innan jobbet, men kunde inte springa till jobbet eftersom jag hade en massa saker att ta med så det fick bli ett pass runtom i Älvsjö på morgonkvisten. Ineffeektivt kändes det och det blev typ 45 min slöigt lunkande, men jag ville ändå börja lugnt eftersom jag varit sjuk. Skall man hålla på med sådan där lätt distanslöpning då måste man ju ha ett mål, typ springa till jobbet, springa till en kompis, springa hem från något. Med min käcka löparryggsäck kan jag ju packa i ett ombyte ; ) För några veckor sedan sprang jag hem från min kompis 30-årsfirande. Det var lite nördigt faktiskt...kom dit i löpartights haha. Tur att hon är i branschen, så hon fattade; )

Imorgon däremot blir det åka av! PT-träning på morgonen och sen Spårvägens på kvällen! Självklart en massa härligt jobb emellan såklart!

Efter min matförgiftning har jag lite svårt för vissa saker. Typ julmust cravade jag för (light såklart), nu mår jag illa av tanken, kaffe smakar illa. Det jag vill ha är smoothies! Har gjort en massa med spirulina, kiwi, ingefära, jordgubbar med mera mera. Passar på att promota min hemsida där jag har recept där jag har lagt upp dessa godingar.
http://www.livsmat.se/?cat=13
Tell me what u think!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar