tisdag 29 november 2011

Upp och ned

Måndagen började inte bra för mig, mådde illa som sjutton och magen kändes somen torktumlare. Gick ändå till jobbet eftersom det är svårt att inse hur man mår 05.30 på morgonen. Det blev inte bättre utan snarare tvärtom om och vid lunch kastade jag in handduken och åkte hem. Där la jag mig i sängen och det var då jag insåg hur dåligt jag mådde. Orkade inte ens lyfta min hand för att ringa till jobbet och säga att jag behövde boka av min yogaklass som jag hade på kvällen. Peter var lika dålig han och vi låg som två sälar i sängarna. Vad gör man när man är så dålig båda två. Inget vatten orkade vi hämta utan vi låg och fantiserade om alla goda drycker man kunde dricka...men vi orkade som sagt inte resa oss ur sängen.

Idag mår jag dock bättre, även om jag känner mig helt matt.
Får ju stuva om mitt fina träningsschema som jag gjorde i söndags och få ihop det på något annat sätt. Jag som var såå laddad för en grym träningsvecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar