fredag 4 november 2011

Motivation noll

Ibland är det sjukt svårt att känna motivation och lust till att träna. För mig brukar den känslan inte infinna sig så ofta, men ibland så. Just nu ligger jag utslagen i soffan efter en lång arbetsvecka och känner ingen lust att gå och träna. När man känner så här så intalar man sig och försöker övertala sig själv varför man skall hoppa över passet idag. "jag kan träna imorgon, jag är ändå trött, jag kommer inte bli piggare av att träna" osv osv. B-S! Säg till den där neggobruden på axeln att vara tyst!
Träningen skall bli av om man innan har planerat in den.

Men som sagt i just det här ögonblick är min motivation noll...men det struntar jag i! Jag vet hur pigg och glad och nöjd jag kommer vara efteråt. Upp och hoppa Julia Liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar