lördag 17 september 2011

Tävling!

Tog imorse sovmorgon till 07.00, helt otroligt att jag inte kan sova längre...försökte verkligen, men tävlingsnerverna är påslagna och jag behövde gå upp.

Solen skiner, vilket är underbart och det skall bli så kul att springa idag! Tävlingsneverna är dock påslagna för fullt och alltid den här tiden innan lopp är jag lite rättirriterad. Peter (som för övrigt) fyller år idag får hålla sig på avstånd fram till start. 
Har laddat med gröt och knäckemackor. Blir nog en lätt lunch snart och sen är det slutätit. Skall försöka vara på startfältet kl 15 och se till att värma upp innan.
Jag är i startgrupp nummer 1 och startar kl 16. Kom och heja på mig om ni kan! Här ser ni banan:

http://www.stockholmhalvmarathon.se/start/content.cfm?Sec_ID=91&Rac_ID=205&Lan_ID=1 

Heja Cecci, Therese, Janina och Paula som springer idag också!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar