fredag 2 september 2011

Uppladdning

Ja, då var det dagen före...Har haft en bra vecka på jobbet och känner mig i god form.
Var och hämtade nummerlappen till loppet på Östermalms IP och kände verkligen hur kul det skall bli imorgon! Det är ju därför man gör det här, det är sååååååå kul att springa lopp! Känslan när man kommer till platsen, står i starten och väntar nervöst...och sen PANG! går starten och det är bara ösa som gäller. Väl när man är framme är det så skönt för det är jäkligt tufft med korta lopp.
Var inne och tittade på hur de 100 bästa tjejerna sprang förra året. Tjej nummer 100 sprang på strax över 43 min så det borde jag fixa...Hjälp nu har jag skrivit det här så nu får jag göra det också ; ) Är i startgrupp nummer 1, så om jag tar rygg på Isabellah Andersson så borde det nog gå ok (hon vann för övrigt Tjejmilen förra året på en tid på ca 33 min...).

Var med Peter, min man på Shanti Corner på söder. Det är lätt Stockholms bästa indier! Gå dit om du inte varit där. Bra uppladdningsmat med ris, linser och bröd! Mmmm!

Har för övrigt en till bra grej att addera till dagen och det är att jag äntligen klarade av att gå ned och upp i brygg utan vägg! 2 h fram och tillbaka och sen, vips, så det gick det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar