torsdag 22 december 2011

Återhämtningsmorgon

Sov till 10.00 idag! Så länge har jag inte sovit på vet inte hur länge?! Skönt, kroppen behövde nog det efter många dagar med träning. Hade tänkt morgonjogga men väntade på att få ett julträningsschema mailat till mig som jag skall köra här nere i Skåne. Telefonen pep precis och här är det:


tor:  pass 1 . dist + 8x100m    
fre:  kort dist 45min  / ev extra pass Pass 2. crosstraner 30min o styrka
lör: intervaller "70-20"
sön: dist 90 min
mån: Kort dist 45 min - styrka / vila  ev extra pass Pass 2 . crosstraner 30min -styrka
tis: tröskel  15min tot 60min löpn
ons: distans 45min - styrka  
Torsdag sen är jag back in town och kan köra ordinarie träningspass med klubben.
 

Gillar att få helt nyckelfärdiga träningspass så att man slipper tänka ; )
 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar