tisdag 13 december 2011

I love!

this weather!!! Jag tycker det är så skönt att det inte är för kallt. Ja, jag vet att det är supermysigt med snö och så, men det är så gött att man kan springa ute fortfarande. När jag var liten i Götebord (där det mest regnar, är slask och blåser på vintrarna) kom jag ihåg hur jag så gärna ville ha en vit jul... Det kan ju bero på att man fick sin dos snö förra vintern då snön typ låg ett halvår.

Imorse vaknade jag och kände att jag ville att den här dagen skulle gå så fort som möjligt. Kände inte alls för att träna och var tröttare än tröttas. När jag kom in på SATS kände jag att jag ville vända i dörren. På träningen var jag lite seg och stel men det vände efter ett tag och jag klarade av en ny grej. Jag är såååå glad! Min dag blev kanon efter det och jag har känt mig som om jag svävat lite på moln. Hade mycket energi på jobbet och hade en bra gruppträff med kunderna! It´s my day. Nu regnar det ute, men jag gillart!

Förresten har vi bokat en resa till Indien i mars. Jag har fått resan i 30-årspresent (obs! för tidig. är ju inte ens 29 lixom )av min kära far. Så 8/3 är det arrivederci till Kerala, södra Indien.

1 kommentar:

  1. Kul!! Jag tror jag kan passa katten!! Kollar upp det. Kram

    SvaraRadera